Monday 27 November 2017

Online Handel Kort Spill Skript


B2B handel Markedsskript kloning av EC21 Marketplace skript er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted (trading nettsted). B2B trading Markedsskript er perfekt for å lansere din egen toppkvalitetsportal. Det er et komplett handelsskript med kvalitetsfunksjoner som: 1. Produktkatalog Bedriftsprofiler Selg Tilbud 2. Kjøp Tilbud Komplett intern melding 3. Tre medlemskap. B2B trading Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere ditt eget globale handelssted som kjent alibaba. Skriptet er fullpakket med HIGH END-funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. Script tilbyr flott. Topp B2B handel Markedsskript er en fantastisk løsning for å lansere ditt eget globale handelssted som kjent alibaba. Bare perfekt for å starte din egen handelsportal av topp kvalitet. Det er et komplett SCRIPT med kvalitetsfunksjoner som Product. B2B handel Markedsskript klon av alibaba Markedsskript er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted (trading nettsted). Trading Script er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt fundament. Vår brukervennlige B2B Trading Website Script er lastet med funksjoner for både selgerne og forbrukerne. Det er SEO vennlig siden det er utviklet i henhold til Googles regler og forskrifter, uansett hva brukerne legger inn alle disse detaljene hentes inn. GBiz Advance B2B Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. funksjoner som: B2B Fwta Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. funksjoner som: Alibaba Clone B2B Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. funksjoner som: EC21 Clone B2B Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. funksjoner som: B2B Stylish B2B Marketplace Script er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er fullpakket med mange funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. funksjoner som: Start din egen globale handelsportal. Dette er et komplett skript, med funksjoner som en produktkatalog, bedriftsprofiler, selge og kjøpe tilbud, intern meldingstjeneste, tre medlemsnivåer, tilpasses nettsteddesign og skriptparametre og mer. Vår Alibaba Script kan brukes til å lansere B2B eller B2C nettstedet på internett. Alibaba Script kan brukes til å lansere B2B eller B2C nettstedet på internett. Vi har opprettet vårt B2B-skript ved å huske på alle nødvendige funksjoner for kjøpere, selgere og. PHP Business Listing Script B2B Marketplace er en fantastisk løsning for å lansere ditt eget globale handelssted. Script har veldig gode funksjoner for å gi et veldig godt grunnlag til ditt handelsportalside. Script tilbyr stort inntjeningspotensial. Den. Finn kvalitetsprodukter, handelsledere, produsenter, leverandører, kjøpere og grossister. B2B handel Markedsføring Script klon av alibaba Markedsskript er en fantastisk løsning for å lansere din egen bedrift til bedrift og b2c nettsted. Skriptet er pakket. Domain Trading Script lar deg enkelt lage et personlig domene markedsplass eller personlig domene portefølje. Nedenfor finner du detaljene for hva det kan gjøre. Hva besøkende kan gjøre - Besøkende får lov til å bla gjennom domenetabasen din fritt. Men deres. NCrypted - Trading Software av Alibaba Clone Script er et ypperlig svar for å sende din egen bedrift til bedriftens nettsted. Alibaba Clone Script er fullpakket med mange grunnleggende for å gi et eksepsjonelt stabilt etablering til handelsportalen din. Cjultra er et trafikkhandelsskript basert på php. Dette systemet tar handelen til et nytt nivå. Dette systemet krever Mysql-database som backend. Funksjoner inkluderer svartelistefunksjon, produktivitetssporing, brukervennlig admin, time force. Hvis du vil starte et MULTI LANGUAGE B2B Trade Marketplace-nettsted som alibaba, så har MULTI LANGUAGE B2B Trade Marketplace nettside skriptet jeg har laget, vært best for deg. Nedenfor er listen over hovedmoduler i min. Den kobler og henter data fra Yahoo Finance-tjenesten. Programmet bruker daglige sluttpriser i beregningene. Hvis ikke spesifisert, er programmet standard til N20 forrige handelsdag. Brukeren kan levere. Open Source Code Demo av MATLAB Coder konvertere Hello World M skript til C-fil Dette er en enkel demo av denne kraftige for å demo konverteringen av Matlab39s M skriptfil til en C-fil for din handels - eller målplattform. kopi Copyright 2000-2015 Source Code Online. Gratis Kildekode og Skript Downloads. Alle filer og gratis nedlastinger er opphavsrett til deres respektive eiere. Vi gir ikke noen hacket, sprukket, ulovlig, piratkopiert versjon av skript, koder, nedlastinger av komponenter. Alle filer lastes ned fra utgiverens nettside, filserver eller nedlastingsspeil. Alltid Virus sjekke filer lastet ned fra nettet spesielt zip, rar, exe, prøveversjon, fullversjoner etc. Last ned koblinger fra rapidshare, innskuddsfiler, megaupload etc ikke published. Solitaire og kortskript Disse skriptene produserer et spill av solitaire (Klondike). Spillet kan konfigureres med flere funksjoner som gjør det mulig å spille på et stort utvalg av nettlesere og enheter. CardGameCore-skriptet kan brukes som en base for mange flere spill. Denne siden demonstrerer bruken som en del av kabalskriptet. Hvis du vil laste ned skriptet, ser du skriptlisensen, og sjekker detaljer som nettleserkompatibilitet, bruk koblingene i navigasjonspanelet øverst på denne siden. Demonstrasjon Hvis nettleseren din er i stand til å kjøre dette skriptet, bør det vises et spill av kabal her. Det vil også velge forskjellige sett med kort hvis du endrer størrelsen på nettleservinduet: Spille spillet Spillet følger de grunnleggende reglene for Klondike solitaire. For å flytte kortene fra en stabel til en annen, kan du bare dra og slippe dem på destinasjonsbunken. Alternativt kan du bruke klikk-til-flytte. Klikk på kortet du vil flytte, og klikk deretter der du vil flytte det til. Du kan også dobbeltklikke på et kort for å flytte det til en grunnstabel. Dette gjør det mulig å bruke spillet på enheter som ikke har en normal mus. Hvis nettleseren din tilbyr romlig navigasjon (for eksempel Opera), kan du bruke det til å velge riktig kort, men merk at det på grunn av antall plasserte elementer i nærheten av hverandre, kan romnavigasjonen ha noen problemer med å velge de riktige kortene . Kjører på alle de store nettleserne, og noen mindre også. Bruker bare JavaScript - ingen Java eller plugins kreves. Kan skifte mellom å håndtere ett og tre kort, uten å måtte starte spillet på nytt. Støtter flere kortflater og rygg, som kan endres uten å måtte starte spillet på nytt. Sømløs lagring og gjenoppretting av preferanser, som kan brukes av flere sider. Velger automatisk den beste kortstørrelsen for bredden som er tilgjengelig (avhengig av hvilke størrelser du oppgir). Endrer kortstørrelsen automatisk hvis vinduet er endret (i nettlesere hvor muligheten er tilgjengelig). Støtter standard drag-drop-spill og klikk-for-flytte (med delvis støtte for romnavigasjon). Fullt oversettelig. Tillater CSS-tilpasning. Fungerer selv med bilder deaktivert. Nyttige feilsøkingsmeldinger gjør det enklere å sette opp ditt eget spill. Evne til å kjøre mer enn ett spill på en side. Innebygd hendelsesmodell gjør det enkelt å legge til animasjoner eller scoring-moduler. Nettleserstøtte Dette skriptet er ganske sterkt basert på DOM, og bør fungere i alle nettlesere med et rimelig nivå av DOM-støtte. Opera 7. MozillaFirefoxNetscape 6. Internet Explorer 5 på Windows og Mac. Konqueror 3SafariChromeOmniWeb 4.5. iCab 3. ICEbrowser. NetFront 3.4. Kjente problemer Noen nettlesere kan ha noen små problemer: Opera 7.x (fast i Opera 8) kan ikke bruke løsningsalternativene. Mozilla 1.0Netscape 6-7 kan ikke dobbeltklikke kort for å flytte dem til grunnstabler. Internet Explorer 5 på Mac kan ikke bruke solitaire-alternativene, kan ikke automatisk endre størrelsen på kortene når vinduets størrelse endres, og kan ikke bruke dra-slipp (den kan bare bruke klikk-til-flytte og dobbeltklikk). iCab 3 kan ikke automatisk endre størrelsen på kortene når vinduets størrelse endres. ICEbrowser kan mislykkes i å vise kortene riktig på grunn av en feil i grafikkhåndteringen. NetFront 3.4 kan ikke bruke solitaire-alternativene, og kan ikke automatisk endre størrelsen på kortene når vinduets størrelse endres. Og noen DOM-nettlesere kan mislykkes fullstendig fordi deres DOM-støtte ikke er god nok: NetFront 3.2- kaster en feil. NetFront 3.3 krasjer. Escape 5 kaster en feil. Opprette et spill Opprette et grunnleggende spill Dette skriptet krever også mitt CardGameCore-skript, som må inkluderes før solitaire-skriptet. For å bruke dette, ta en kopi av CardGameCore-skriptet og kabalskriptet. Sett deretter inn følgende i hodet på dokumentet: Du må da opprette et element for skriptet for å sette spillet inni. Elementet må være i stand til å holde div-elementer, så et div - eller td-element burde være bra (merk at du kan få merkelige størrelser for å endre størrelsen når du bruker spillinnstillingene i IE, hvis du setter den i en td). Du må da fortelle det for å lage spillet. Dette må gjøres etter at de andre skriftene er inkludert, og etter at holdingselementet er opprettet. Den enkleste måten å gjøre dette på er å inkludere den inne i en lastehendelse lytter, men du bør også kunne lage spillet umiddelbart etter å ha opprettet holdingselementet. I sin enkleste form består skape spillet av bare tre kommandoer. For det første forbereder du spillet ved hjelp av den nye solitaireGame-konstruktøren, og gir det et unikt navn og forteller det hvor du skal sette det (ved å sende det til en referanse til holdingselementet). Navnet vil bli brukt til lagring og henting av innstillinger, og flere spill på samme side må ikke dele samme navn. Navnet kan brukes på andre sider for å tillate at preferanser deles mellom sider. Så fortell du hvilke bildepakker som er tilgjengelige ved hjelp av addImagePack-metoden (flere detaljer om det senere). Til slutt forteller du det for å starte spillet ved hjelp av startGame-metoden. Du kan lage dine egne bildepakker, eller bruke de eksisterende. Opprette bildepakker Når du oppgir flere bildepakker, vil spillet velge den best passende bildepakken for å passe ledig plass. Måten den velger bildepakken på, er basert på bredden på kortene og den tilgjengelige bredden som spillet kan bruke. Spillet vil trenge 8 ganger så mye som bredden på ett kort. Når du velger en passende kortstørrelse, velger spillet den største tilgjengelige kortstørrelsen som maksimalt er 18 bredden på ledig plass. Hvis det ikke er nok kort tilgjengelig, vil det velge det minste tilgjengelige kortet. Det vil da endre størrelsen på holdeelementet til 4.1 ganger høyden på det valgte kortet (maksimumsplassen som kan brukes av kortstablene). Du kan gi flere bildepakker for samme bredde på kortet (høyde trenger ikke å være det samme). Som standard vil det bruke det første tilgjengelige kortet av riktig bredde. Eventuelle ekstra bildepakker du sørger for at størrelsen vil være tilgjengelig gjennom alternativene. Hver bildepakke kan ha flere kortbaksider. Som standard vil det bruke det første kortet tilbake i listen. Eventuelle ytterligere tilbakebildebilder du gir for bildepakken, vil være tilgjengelige gjennom alternativene. Hvis en annen bilde pakke eller kort er valgt, vil dette valget bli husket ved hjelp av en 1 års cookie, og vil bli brukt for hvert kabinettspill på nettstedet som bruker samme kortstørrelse og det samme unike navnet. Formatet til addImagePack-metoden AddImagePack-metoden aksepterer 6 parametere: Bildesett-parameteren skal være en streng som skal brukes til å bygge opp filnavnene til bildene. For enkel bruk er dette best gjort ved hjelp av et katalognavn, for eksempel imageset1. Bakgrunnsparameteren skal være en rekke av alle tilgjengelige kortbilder. Hvert bilde skal gis som en matrise som inneholder to strenger, bakgrunnsbildet og et navn. Bakgrunnsstrengen vil bli brukt til å bygge opp filnavnet, og navnet vil bli brukt i kabalalternativene som navnet på bildet. Utvidelsesparameteren skal være en streng som skal brukes på slutten av hvert bildefilnavn. Vanligvis vil dette være en av. png,.gif eller. jpg. Parametrene for høyde og bredde skal være tall, som samsvarer med høyde og bredde på kortbildene, i piksler. Bildene vises i størrelsen du angir, selv om det ikke er den naturlige størrelsen på bildene. Navneparameteren skal være en streng som vil bli brukt i solitaire-alternativene som navnet på bildesettet. For eksempel vil dette legge til en bildepakke med ett bilde tilbake: Og dette vil legge til et bildepakke med tre bildebacker: Navngi bildene Spillet forventer at du bruker et bestemt navngivelsesformat for kortene. Hvert kortbilde må være navngitt i henhold til bildesparameteren, det passer til nummeret til utvidelsesparameteren. Ved hjelp av eksemplene ovenfor, bør klubbenes jacks kalles mainsetclubs11.png. Standard dress navnene er klubber, diamanter, hjerter og spader. Kort tilbake bilder må navngis i henhold til bildesett-parameteren, bak bakgrensstrengen, utvidelsesparameteren. I det andre av de ovennevnte eksemplene skal kortets bakbilder kalles mainsetbackset1.png, mainsetbackset2.png og mainsetbackset3.png. Avtale - og alternativknappbildene må oppnås i henhold til parameteren for bildeoppsett eller alternativene til utvidelsesparameteren. I eksemplene ovenfor skal avtalebildet kalles mainsetdeal. png, og alternativbildet skal kalles mainsetoptions. png. Forstørre bildene Som tidligere nevnt skal kortene være maksimalt 18 av den tilgjengelige bredden. For en normal form bør kortets høyde vanligvis være en og en halv (32) ganger bredden. Når kortene er stablet, er det viktig at drakten og nummeret fortsatt er synlige. Når kortene stables oppå hverandre på bordet, vil bare de øverste 110 av hvert kort være synlig, så du bør sørge for at kortene kan gjenkjennes av den delen av dem. Når du håndterer tre kort om gangen på avfallshunken, vil 14 av venstre side bli synlig, så de skal også gjenkjennes av den delen av dem. Skjermbildet til høyre viser problemene med å bruke et kort som ikke kan identifiseres av topp 10 av bildet. Selv om kortene på søppelhullet enkelt kan identifiseres (som vist ved den grønne ellipsen), kan kortene på bordet ikke (som vist av fuchsia ellipse). Tallet er relativt enkelt å disinguish, men kostymen er ikke synlig i det hele tatt. Avtale - og alternativbildene er mindre enn kortbildene, men de skal fortsatt være inkludert som en del av bildepakken. Bredden på bildene skal være 50 av kortbredden, og høyden skal være 45 av korthøyden (dette gjør at de passer fint inn i oppsettet). Hvis du velger en bildestørrelse som ikke kan deles så perfekt inn i et helt tall, blir bildene avrundet til nærmeste pixel. Hvis kortene dine for eksempel er 51 piksler brede og 73 piksler høye, bør avtale - og alternativbildene være 26 piksler brede og 33 piksler høye. Eksisterende bildepakker Det er for øyeblikket 3 forhåndsdefinerte bildepakker tilgjengelig, brukt av demoen på denne siden. QuoteNorthern Norwayquot-kort laget av meg (ganske lama) - størrelse 25 x 36 - lisens offentlig domene quote i et Lifetimequot-kort tatt fra tcl. tk med små modifikasjoner - størrelse 71 x 96 - lisens freeware quotOrcaquot kort opprettet av GreyWyvern - størrelse 90 x 135 - lisens-offentlig domene Disse kan lastes ned som en zip-pakke. Du kan deretter pakke pakken inn i samme katalog som siden som inneholder spillet (den vil opprette sin egen underkatalog), og initialisere spillet slik: Styling av avspillingsområdet Hvert viktig element som er opprettet av spillet, blir gitt en klasseattributt for å legge til rette styling. Mesteparten av spillet er avhengig av bilder for å skape effekter, så du bør begrense stylingen til bare de mest grunnleggende tingene som bakgrunn og tekstfarger. Hvis du ønsker å dekorere lekeområdet med grenser, bør du bruke disse til holdingselementet, og ikke noen av elementene som er opprettet av spillet. Skriptet er også i stand til å arbeide med håndholdte enheter, slik at du kanskje vil inkludere en håndholdt medieseksjon av stilarket ditt, for å fortelle enhetslesere at de ikke skal reformatere siden. Den grunnleggende strukturen som er opprettet av spillet (satt inne i holdingselementet) er: ltdiv classquotworkspacequotgt ltdiv classquothotspotquotgtTextltdivgt. 13 av dem. ltdiv classquotextrabuttonsquotgt ltdivgtltimg srcquotsrcquot altquotTextquotgtltdivgt. 2 av dem. ltdivgt ltdiv classquotplayingcardquotgtltimg srcquotsrcquot altquotTextquotgtltdivgt. 52 av dem. ltdiv classquotsolitaireprefsquotgt Innhold vist nedenfor ltdivgt ltdivgt Dialogboksen for kabalinnstillinger er litt mer komplisert enn resten av spillet, siden det krever en riktig HTML-struktur. Jeg anbefaler at du bruker en bakgrunnsfarge til div. solitaireprefs - og div. solitaireprefs-skjemaet, siden disse må dekke spilleområdet når dialogen vises. ltdiv classquotsolitaireprefsquotgt ltformgt ltdiv stylequotfloat: rightquotgt ltdivgt ltimg srcquotsrcquot altquotTextquotgt. 2 av dem. ltdivgt. 2 av dem. ltdivgt lth3gtTextlth3gt lth4gtTextlth4gt ltpgt ltlabelgt Textltbrgt ltselectgt ltoptiongtTextltoptiongt. så mange som nødvendig. ltselectgt ltlabelgt ltpgt. 2 av dem. lt4gtTextlth4gt ltpgt ltselectgt ltoptiongtTextltoptiongt. 2 av dem. ltselectgt ltpgt ltpgt ltinput typequotbuttonquot valuequotTextquotgt. 2 av dem. ltpgt ltformgt ltdivgt Hva Ja, dette spillet har en juks innebygd. Det kan virke litt overblown for et spill så enkelt, men i ekte spill, taper du noen ganger, og du vil bare fullføre spillet uansett. Du vet at du har mistet, men hei, hvis du vil snyte, hvorfor skal jeg stoppe deg? Det er ganske enkelt, men det vil alltid tillate deg å vinne hvis du vil. Bare trykk Alt-tasten når du drar kort på en bordau, og du får lov til å sette dem der, uansett hvilket kort som allerede er der. Hvis du bruker dette skriptet, kan det hende du vil deaktivere juksevnen. Det kan gjøres veldig enkelt ved å ringe game1.setCheatMode (false) når som helst (du kan aktivere fusk igjen ved å kalle metoden med parameteren true). Animasjoner Du vil kanskje inkludere animasjoner når du vinner et spill. Du kan knytte til uheldig hendelsen selv og skrive dine egne animasjoner, men for å gjøre livet enkelt, har jeg laget en egen skriptfil for å gjøre et utvalg av animasjoner. Det benytter hendelsesmodellen som er avslørt av kabalskriptet. Bare skriv inn SolitaireAnimations-skriptet på samme måte som du inkluderer de andre skriptene før du lager spillet ditt, og så fortell spillet å bruke den nødvendige animasjonen, ved hjelp av uheldig hendelsen. For å bruke animasjonsskriptet, bør du fortelle hva animasjon skal brukes før du starter spillet, som vist ovenfor. Skriptet gir et grunnleggende sett med animasjoner (jeg kan utvide det i fremtiden for å inkludere noe mer). De tilgjengelige animasjonene er: Flytter kortene i en sirkelbevegelse og erstatter dem på grunnlaget, nummer for nummer. Lar deg kombinere ulike animasjoner, ved å returnere en tilpasset konfigurert hendelsehandler, i henhold til parametrene du gir den. De tre animasjonstyper som leveres, falmer, krymper og beveger seg, og du kan velge hvilken som helst kombinasjon av disse ved å sende de riktige parametrene til fadeShrinkMove-metoden. Den første parameteren er en boolsk truefalse, og sier om du vil ha fadeffekten. Den andre parameteren er en boolsk truefalse, og sier om du vil ha krympeffekten. Den tredje parameteren er et heltall 012 og sier om du vil flytte ned (1), venstre (2) eller slet ikke (0). Dette gir totalt 11 animasjonskombinasjoner. Et eksempel på dette - bruk fade, krympe, flytte ned - ville være: Tilfeldig velger noen av de andre animasjonene eller animasjonskombinasjonene som tilbys som standard (demonstrasjonen på denne siden bruker denne innstillingen). Legg merke til at mens en animasjon spilles, festes den også til den ondeale hendelsen, for å sikre at animasjonen rydder opp etter seg selv riktig. Hvis du også lytter etter denne hendelsen, vil den fjerne lytteren midlertidig, og erstatte den når den er ferdig. For å gjøre det enkelt å teste animasjoner, tilbyr spillet også en instant-vinn-funksjon. Bare endre game1.startGame () til game1.startGame (true) og spillet vil vinne seg uten at du trenger å spille. Du kan deretter se resultatene av animasjonene dine. Generelt bør eventuelle animasjoner du gjør, gjøre tre ting til å spille en animasjon når uheldig hendelsen oppstår, lytte midlertidig til den ondeale hendelsen, slik at den kan rydde opp etter seg selv og lytte etter hendelser på arbeidsområdet, slik at den kan tilbakestille seg selv hvis de vil stoppe animasjonen tidlig. Når et nytt spill starter, vil det ta seg av grunnleggende ting som kortstørrelse, posisjon og ugjennomtrengelighet (så lenge du endrer alle de forskjellige dekslerklæringene på samme måte som jeg gjør i solitaire. js-filen). Alt annet du forandrer deg, må du rydde opp for deg selv. En prøvestruktur er: Noen av de nyttige egenskapene du kan få tilgang til for å lage animasjoner, er: e. target SolitaireGame-objektet e. target. workspace Arbeidsområdet som spillet skaper - det er plassert relativt slik at det kan være en beholder for posisjonerte elementer - animasjoner bør generelt forsøke å forbli innenfor dette området e. target. cardStacksindex Kortstakkobjektene (indeksen er fra 0 til 12, og stabler 2 til 5 er grunnstablene) e. target. cardStacksindex. leftPostopPos Kortstablens fysiske posisjon innenfor arbeidsområdet e. target. cardStacksindex. cardsInStackindex Kortene som er i den angitte stabelen - på det tidspunktet et spill er vunnet, vil alle kortene være på grunnlagsstablene, og bør indekseres fra 0 til 13 - for flere detaljer om Kortegenskapene, se: e. target. cardStacksindex. representation Div-elementet som representerer stabelen visuelt - det håndterer også alle hendelsene som stakken oppdager (ikke rot med hendelsene) e. target. usingCards Bildepakken bein g brukt e. target. usingCards. widthheight Kortstørrelsen som brukes - spillet vil bruke et område innenfor arbeidsområdet, 8 ganger bredden på et kort og 4,1 ganger høyden på et kort e. target. cards. playingCardsindex Kortene (indeks er fra 0 til 51) e. target. cards. playingCardsindex. suitnumbercolor Informasjonen om kortet e. target. cards. playingCardsindex. representation Div-elementet som representerer kortet visuelt - det håndterer også alle hendelsene som kortet registrerer (ikke rot med hendelsene) e. target. cards. playingCardsindex. cardImage Bildeelementet som viser kortets ansikt eller tilbake e. target. cards. playingCardsindex. showFace (truefalse) Viser ansiktet eller baksiden av et kort e. target kort Tilbakestiller posisjonen og opaciteten e. target. cards. playingCard sindex. setCardSize (bredde, høyde) Setter størrelsen på kortet (skalerer det nåværende bildet til den oppgitte størrelsen) - skal settes med CSS lengdeenheter - for å tilbakestille et kort til sin naturlige størrelse, bruk dette: Merk: se innsiden av cardgamecore. js-fil for mer informasjon om hvilke egenskaper og metoder du kan få tilgang til. Oversettelse av spillet Alle strenger som brukes av spillet, kan oversettes til andre språk. Dette gjøres når du oppretter solitaireGame-objektet. Konstruktøren godtar mange flere parametere, som kan brukes til å spesifisere strenge som skal brukes av spillet. Hvis du lar noen av disse være tomme (selv om du lager dem en tom streng), vil den bruke standardverdien i stedet. De to første parameterne er det unike navnet, og holdingselementreferansen. Etter disse er de godkjente parametrene: Første gang et kortbilde ikke lastes etter at du har ringt StartGame-metoden Reservert ord Spillet oppretter en rekke globale variabler. Du bør være forsiktig så du ikke oppretter andre variabler med de samme navnene, eller det vil føre til at spillet mislykkes. Dette er listen over globale variabler som er opprettet av spillet: cardSet cardStack hideCardGameErrors imagePacks playingCard solitaireAnimations (bare hvis du inkluderer SolitaireAnimations-filen) solitaireGame Merk at spillet også lager flere elementer, som vist i avsnittet om styling av spillområdet. Disse elementene har klasseattributter, og du må sørge for at siden din ikke er i konflikt med noen av disse. Merk også at hvis du velger å bruke en onload lytter, vil du ha konflikter med andre skript som bruker en onload lytter. Hvis du bruker noen av disse, bør du kombinere onload-håndteringsverktøyene til en enkelthåndterer som gir all funksjonalitet. Du kan også bruke DOM 2-hendelser (og IE-ekvivalenter), men da vil du helt miste støtte for IE på Mac. Spesielle arrangementer Spillet gir noen hendelser slik at du kan tappe inn i hva som skjer i spillet. Hendelsene er ganske grunnleggende, siden alt de lar deg gjøre er å nekte eller tillate handlingen. Imidlertid prøver de å gi deg relevant kontekstuell informasjon om handlingen. Vær oppmerksom på at de ikke er ekte hendelser, de er bare funksjoner som kjøres på samme måte som hendelseshåndterere. For vanlige spill er det ikke nødvendig å bruke disse hendelsene, med mindre du vil ha den lille ekstra kontrollen. For eksempel, hvis du vil spørre før du re-handler, eller hvis du vil tillate dem å flytte kort fra søppelbunken til dekk bare tre ganger per spill. Kanskje noen ønsker å bygge en Vegas-reglermodul - det burde være mulig å bruke hendelsene. For å legge til en hendelsesbehandler må du bruke den tradisjonelle hendelseshåndteringssyntaxen for å legge til hendelsen i solitaireGame-objektet du opprettet. Et pseudo-hendelsesobjekt er bestått som det første argumentet til hendelseshandleren. Merk at du må returnere en verdi dersom hendelsen er en type som kan bli kansellert. True tillater handlingen, og falsk kansellerer den. Hvis du ikke returnerer en verdi, antar du at du vil avbryte handlingen: Merk: Se innsiden av cardgamecore. js-filen (eller animasjonsseksjonen ovenfor) for mer informasjon om hvilke egenskaper og metoder du kan få tilgang til, ved hjelp av de oppgitte egenskapene av hendelsesobjektene. Tilgjengelige hendelser oncancelprefs Branner når de var i ferd med å endre alternativer, men bestemte seg for å avbryte uten å lagre endringer. Hvis du avbryter denne handlingen, blir dialogboksen for innstillinger fortsatt åpen. Egenskap for hendelsesobjekter En referanse til spillobjektet onmovecard Brenner når et kort skal flytte til en stabel. Hvis du avbryter denne handlingen, får kortet / kortene ikke å flytte til den nye stakken. Hvis flere kort er i ferd med å bevege seg sammen, vil det bare brennes for kortet de prøvde å flytte, ikke noen av kortene stablet på toppen av det. Vær oppmerksom på at hvis du avbryter denne handlingen, og det var flere mulige trekk som kunne ha oppstått (for eksempel å dobbeltklikke på et ess for å flytte det til en stiftelsesstabel), vil hendelsen brenne for hver av de mulige trekkene (med mindre du tillater en av dem). Eventobjektegenskaper En boolsk truefalse som sier om de brukte cheat-nøkkelen mens de gjorde bevegelsen (vil være sant bare hvis de flytter kortene på bordet og flyttingen normalt ville være ulovlig, men de brukte cheat-nøkkelen og bedrager er aktivert) A referanse til kortet som er i ferd med å flytte En referanse til stakken som kortet skal flytte til Kortet som skal flytte onresetdeck Branner når de returnerer kort fra avfallet, hoper seg tilbake på dekk. Hvis du avbryter denne handlingen, vil kortene forbli på avfallshunken. Egenskap for hendelsesobjekt En referanse til dekk En referanse til søppelbunken Stablere En referanse til dekket onsaveprefs Branner når de lagrer preferanser (selv om de ikke foretok noen endringer før de lagres). Hvis du avbryter denne handlingen, blir endringene ikke lagret, og dialogboksen for preferanser lukkes ikke. Egenskaper for hendelsesobjektet Bakgrunnsstrengen for det valgte kortet tilbakeInstantly lage og tegne fotballspill, spille kort, spille skript og lekebøker Designet av spillere og trenere Fotballspillkortapplikasjonen gir fotball trener muligheten til å lage og tegne fotballspill, spille kort, og spille skript på en rask, enkel og sofistikert måte. Det har blitt designet av tidligere kollegiale fotballspillere med innspill fra profesjonelle og kollegiale trenere for å inkludere de nødvendige funksjonene for å ta opp og tegne fotballspill, spille kort, spille skript og spillebøker til mesterskapsnivå. Spar tid 038 Fokus på å vinne trenere på ungdoms-, videregående, høyskole og profesjonelt nivå vil ikke lenger kaste bort tidstegning fotballspill kort for hånd og kan bruke mer tid på å fokusere på å vinne. Med et trykk på noen få knapper kan du ikke bare endre de forhåndsinnstilte formasjonene og spillekortene, men du kan også lage egendefinerte gjenbrukbare støtende formasjoner, defensive fronter og defensive dekk. Korrekt opprettede forsvar Opprett øyeblikkelig spill og spill kort med riktig justering ved å velge din støtende formasjon, defensiv front og defensiv dekning. Med over 1000 spillkort tilgjengelig, velg fra: 8211 10 Offensive Personnels 8211 36 Offensive Formations 8211 8 Defensive Personnels 8211 26 Defensive Fronts 8211 12 Defensive Coverages Lag og se spill på hvilken som helst enhet Alle funksjonene i Football Play Card-appen er optimalisert for din bærbare PC, skrivebord, iPad, Android-nettbrett og mobiltelefon. Du kan til og med ta spillekortene dine til feltet på en iPad eller Android-nettbrett, eller ved å skrive dem ut fra nettet. Dette er et must-have verktøy for trenere på alle nivåer. Hvorfor velge fotballspillkort De nummer én grunntreningene velger fotballspillkort for å tegne sine spillekort og spillebøker, Spar tid fotballspill kort startet tidlig i 2013 etter en samtale mellom vår administrerende direktør og hans bror, som er en NFL-coach, om hvorfor trenere er på kontoret fra soloppgang til midnatt i løpet av sesongen. Etter at de vanlige svarene til spillplanlegging, film, praksis, speiding, mer spillplanlegging og mer serfilm, tegning av spillekort og speidekort kom opp. Naturligvis trodde vår administrerende direktør at de brukte noen fantastiske verktøy som skapte dem automatisk, men svaret han fikk var overraskende. Broren hans fortalte at trenere i NFL og college brukte markører og kortbeholdning for å tegne sine spillekort fordi det var enkelt, det var slik de alltid har gjort det, og det var ikke noe bedre tilgjengelig. Etter mye forskning, ble vi enige om at på den tiden var markører og kortbeholdning det beste alternativet tilgjengelig for trenere. At that moment, we decided to build an app for coaches to draw play cards and playbooks. Because we are former collegiate football players who are now software engineers, we had all of the right tech tools and football knowledge at our disposal to build an app for coaches and players that was easy to use, fast, intuitive, and filled with football intelligence. Do you use play cards during meetings and practices If not, you should If they say a picture is worth a thousand words, what do you think a perfectly drawn play card is worth Players are visual learners, so if you are telling your players their assignments without showing them, you are not maximizing your teams time at practice. At the college and pro levels, they use play cards throughout the entire day to help teach and prepare their players to win. Whether its during meetings, pre-practice, between drills, during 7on7, inside, and team periods, they are constantly using play cards as a learning tool as well as a practice efficiency tool for their scout teams. Save Time Drawing Play Cards How long does it take you to draw a play card using your current method With Football Play Card, you can create and draw a play card with the correct alignment for your selected personnel, offensive formation, defensive front, and coverage within seconds. Great for 7v7 tournaments, camps, and clinics Football Play Card is not only for football practice during the season. Our app is also great for teaching during camps and clinics as well as calling plays during 7v7 tournaments. Former All Pro Miami Dolphin wide receiver, Chris Chambers, used Football Play Card to call plays during the 7v7 National Championship tournament because of how much easier it is to call plays by scrolling on tablet in the huddle vs trying to flip through his paper plays in a binder. OUR HAPPY CLIENTS University of Pittsburgh Tennessee Titans New York Jets Florida International University Chamber Fitness 7on7 (Chris Chambers) Davie Broncos Youth (Sam Madison 038 Jason Taylor) SUBSCRIPTION PLANS With the Football Play Card subscription, you will always receive FREE upgrades to the latest version so you can use the new functionality enhancements without paying for additional upgrades. You will have access to our web app at FootballPlayCard as well as our mobile apps on iOS. Android. Kindle Fire. All Subscriptions 50 off For a limited time only - Sale prices listed below 5month or 25year Unlimited Play Cards Unlimited Play Scripts 0 Custom Offensive Formations 0 Custom Defensive Fronts 0 Custom Defensive Coverages 20month or 125year Unlimited Play Cards Unlimited Play Scripts 10 Custom Offensive Formations 10 Custom Defensive Fronts 10 Custom Defensive Coverages 49month or 399year Unlimited Play Cards Unlimited Play Scripts 20 Custom Offensive Formations 20 Custom Defensive Fronts 20 Custom Defensive Coverages 99month or 799year Unlimited Play Cards Unlimited Play Scripts Unlimited Custom Offensive Formations Unlimited Custom Defensive Fronts Unlimited Custom Defensive Coverages Testimonials 8220This Football Play Card app is the most effective and time efficient opponent scout preparation system on the market. This app makes hand drawing practice cards a thing of the past.8221 NY Jets Wide Receivers Coach Former UCLA Head Coach 8220Football Play Card is the best software of its kind right now. I have experienced some other software products, but Football Play Card is the most user-friendly and feature rich out of all of them. Along with it being a cloud based software solution, the fact that it8217s available on computers and tablets makes accessing it extremely efficient and flexible. Ultimately, the program cuts down on practice prep time, giving you more time to watch film and meet with your players. I8217d recommend it to any coach8221 University of Pittsburgh Linebackers Coach 8220This app is great. I am able to accomplish as much in a few hours as I have in weeks, even month(s) using other methods. It is very user friendly and constantly improving. Every time I think of something that could improve, you have already added it to the app the next time I log on. Thank you very much.8221 Former Navy QB Head Coach Post UniversityI created a card game in silverlight a year or so ago in order to learn a bit about Silverlight. I am now wanting to make a HTML5 version of the game in an effort to learn a little bit more about that. I am thinking Id like to take advantage of stuff like Knockout. js and WebSockets and the canvas element. Now what Im confused about is how to lay out the cards on the screen. With Silverlight I was able to make a Hand control, which was made up of two sub controls - the cards the player has in their hand and the ones they have on the table. And they in turn were made up of Card controls. Now I dont believe there is the concept on a User Control in javascript. So I am possibly thinking about this in entirely the wrong way. So my question is - how could I lay out some cards on the table and perhaps make reuse of something for each player I have a client side JSON object called game, which contains an array of players. Each player has a hand which is made up of an array of in-hand cards and on-table cards. Ideally I would like to bind these to something using Knockout. js - but I dont know what I could bind to. Would I simply position images (of cards) on a canvas Is there a way to make some kind of Hand object that each player could have and that I could bind to Any advice Or sample code youve seen elsewhere asked Aug 29 11 at 14:14 closed as too localized by zzzzBov. Bojangles. Neal. James Montagne. John Saunders Aug 29 11 at 19:24 This question is unlikely to help any future visitors it is only relevant to a small geographic area, a specific moment in time, or an extraordinarily narrow situation that is not generally applicable to the worldwide audience of the internet. For help making this question more broadly applicable, visit the help center. Hvis dette spørsmålet kan omformuleres for å passe til reglene i brukerstøtten. Vennligst rediger spørsmålet. I guess it is quite vague - but that39s because I know nothing about HTML 5. All I have so far is some code to get the JSON data. Just trying to work out how I can display that data. I39m not really looking for someone to correct my code - more get some ideas of what HTML5 offers in this regard ndash ChrisCa Aug 29 11 at 14:27 Instead of using a single canvas for rendering the game I would probably use a canvas per card and then layout them using CSS. If you decide to choose this route youll need to figure out how to sort out selections, possible dragging etc. This should be easy compared to doing all that on a single canvas though since in this case you can rely on vanilla JS and CSS. If you can provide some kind of visual mockup I can probably give you some more specific pointers. answered Aug 29 11 at 14:24 Or just images (or more likely a div with background-image and make a CSS sprite). I can39t really see why you39d want to use a canvas. ndash Chris Morgan Sep 3 11 at 12:21 That39s definitely true. I guess canvas might come in handy in case he generates the card images procedurally. Even in that case it might make sense to do that somehow else. ndash Juho Veps228l228inen Sep 3 11 at 13:39

No comments:

Post a Comment