Monday 30 October 2017

Hsbcnet Fx Mm Trading System


Om HSBC-nettverket Apple Mac OS X 10.8 og nyere Safari versjon 6 og nyere 1 Windows XP og IE7-brukere: Vær oppmerksom på, fra og med april 2014, har HSBC opphørt støtte for operativsystemet Windows XP og IE7-nettleseren. Dette er i tråd med Microsoft8217s egen dødsfall for Windows XP (og som standard dens IE7-nettleser) støtte fra den datoen. Selv om vi ikke lenger støtter Windows XP eller IE7, er det ingen planer om å trekke tilbake tilgangen til de brukerne som fortsatt ønsker å bruke XP eller IE7, men du bør være oppmerksom på at dette kan føre til kompatibilitetsproblemer på lengre sikt. 2 HSBC-nett er i ferd med å optimalisere tjenestene våre for å bli brukt sammen med andre vanlige nettlesere. Selv om vi har gjort vårt ytterste for å sikre kompatibilitet med de mest brukte nettleserne, kan det hende du opplever et problem, avhengig av hvilken OS du har valgt og nettleseren. I det usannsynlige tilfelle opplever du kompatibilitetsproblemer med ditt valg av nettleser når du bruker HSBC-nett. Ta kontakt med ditt lokale HSBC-nettverksstøttesenter. Vær oppmerksom på at alle operativsystem og nettleserkonfigurasjoner skal holdes oppdatert med de nyeste oppdateringspakker og sikkerhetsoppdateringer som utstedt av leverandøren. I tillegg må nettleserversjonene være beskyttet av 128-biters kryptering. Hvilke mobile telefoner har HSBC-nett Mobil støtte I øyeblikket støtter HSBC net Mobile (via nettleser) smarttelefonenheter som bruker følgende operativsystemer: iOS (iPhone), Android, Blackberry og Windows. HSBC-nettverket Mobil-appen er tilgjengelig for iPhone - og Android-baserte smarttelefoner. HSBC net har bekreftet kompatibiliteten til disse mobile enhetene og deres nyeste operativsystemer for bruk med HSBC net mobile. For å sikre at du får optimal utnyttelse av tjenestene som er tilgjengelige i HSBC net Mobile, oppdater du smarttelefonens operativsystem regelmessig. Vær oppmerksom på at HSBC nettverksfunksjonalitet kan utføre normalt ved hjelp av andre operativsystemer, men kompatibilitet kan ikke bekreftes for øyeblikket. For mer informasjon om enheten, vennligst se brukerhåndboken din, eller kontakt produsenten for å få hjelp. På denne tiden er HSBC-nettverket Mobile Tablet-appen ikke tilgjengelig for bruk på iPads eller Android-baserte tabletter. HSBC net Mobile vil støtte flere mobile enheter i fremtiden. Vennligst se på Microsofts nettsted for en liste over maskinvare som oppfyller kravene til operativsystemet og nettleseren din. Skjermoppløsning . 1024 x 768, 256 farger Nettverksforbindelse. Vi anbefalte høyhastighets internett eller bredbåndsforbindelse. Minstehastigheten for effektiv internettforbindelse via oppringt tilkobling er 56kbps. HSBC netto FX og MM Trading krav HSBC netto FX og MM Trading plattform har ekstra programvare og maskinvare krav. Merk: HSBC netto FX og MM Trading plattform krever ikke bruk av to-faktor autentisering. Ved å klikke på disse koblingene vil du lede til nettsteder som ikke er tilknyttet HSBC, og kan styres av egne bruksvilkår. Registrere på HSBC netto HSBC nett gir et bredt spekter av tjenester til kunder hvis behov og rettigheter varierer i henhold til deres transaksjons - og informasjonskrav. Merk: Hvis du er ny kunde og ikke har en representant for HSBC Bank, kontakt oss og vi vil kontakte deg. HSBC-nettbrukere er kunderepresentanter berettiget til å utføre transaksjoner eller spørre informasjon til kunder. Det finnes flere brukertyper i HSBC-nett. hver med sitt eget ansvar. Innledende systemadministratorer er den første av en kundes registrerte brukere av HSBC-nett og er ansvarlig for å sette opp tilgang for eventuelle andre brukere (sluttbrukere eller systemadministratorer). Kunder må identifisere de første systemadministratorer og få dem til å registrere seg på nettet. Merk: Før du begynner HSBC-nettregistrering, identifiser først de første systemadministratorer. For å registrere som en Initial System Administrator, gå til hsbcnet. klikk på Logg påRegister-knappen gt Registrer deg for HSBC-nettverket og fullfør trinn 1 til 4 i HSBC-nettbrukerregistreringsskjemaet. Fullføre HSBC nettverksbrukerregistreringsskjema Trinn 1 ndash Hovedbankgruppekontakt Mitt foretrukne språk er Velg ditt foretrukne språk fra rullegardinmenyen. Hvis språkoversettelse støttes for det valgte alternativet, vil HSBC nettverksbrukerregistreringsskjema oppdatere med den oversatte teksten. Har du en hovedbankkontakt Hvis du er en Initial System Administrator, eller hvis du registrerer deg for informasjonstjenester, klikker du Ja. Hvis du har tilgang til HSBC-nettbrukerregistreringsskjemaet ved å klikke på en lenke i en velkomst-e-post fra Systemadministrator, klikker jeg Jeg har en HSBC-nettverkssystemadministrator. For - og etternavn på kontakten min Skriv inn for - og etternavnene til hovedbankkontakten din. Hvis du ikke har en representant for HSBC Bank, kontakt oss, og en representant for HSBC Bank vil komme i kontakt med deg. Klikk Neste trinn for å fortsette til trinn 2. Trinn 2 ndash Personlig informasjon Skriv inn din personlige og bedriftsinformasjon. En gyldig e-postadresse er nødvendig for å informere deg når HSBC-nettprofilen er aktivert, og hvis det oppstår serviceavbrudd. For bedriftsnavnet, skriv inn organisasjonene dine fullstendig juridisk enhet navn. For ytterligere informasjon om firmainformasjonsfeltene, klikk på ikonet. Merk: Hvis du planlegger å bruke HSBC-nett for generelle bankbehov, vennligst velg Global Payments and Cash Management som bankenheten du primært håndterer. Klikk Neste trinn for å fortsette til trinn 3. Trinn 3 ndash Påloggingsinformasjon Skriv innloggingsinformasjonen du vil bruke til HSBC-nett. Det er tre deler av informasjonen som brukes til å logge på HSBC nett. brukernavn, passord og minneverdig svar. Brukernavn Brukernavnet du velger er unikt innen HSBC nett. Hvis brukernavnet du valgte allerede, vil systemet be deg om å skrive inn et annet brukernavn. Merk: Brukernavnet som er vellykket registrert, må oppgis i dokumentasjonen til kunden. Klikk Neste trinn for å fortsette til trinn 4. Trinn 4 ndash Sikkerhetsinformasjon tilbakestillingsspørsmål Sikkerhetsspørsmål brukes til identifikasjon når du må tilbakestille passordet eller et minneverdig svar. Velg et minneverdig spørsmål og svar og klikk Send. HSBCs databeskyttelse og personvernpolicy vil vises. Vennligst les og aksepter denne policyen for å fullføre registreringsprosessen. Kundeapplikasjonsdokumentasjon for HSBC-nett Du må fylle ut søknadsdokumenter for å kunne bruke HSBC-nettransaksjonstjenester. Hvis du bare bruker HSBC-nett for informasjonstjenester, så fortsett til neste trinn, Logg på HSBC-nett for første gang. Kundeavtalen er en PDF-fil eller et papirdokument som inneholder informasjonen som trengs for å sette opp tilgang til HSBC-nett. Hvis du ikke har et kundeavtale, eller hvis du har spørsmål angående selve skjemaet, kan du kontakte HSBC Banks representant. Mange land i Asia-Stillehavsregionen er også pålagt å skaffe seg et sertifikat for forutgående autorisasjon til støtte for gjennomføring av kundeavtalen. Merk: Brukernavnene til Initial System Administrators er de samme som de som er valgt i registreringsprosessen. Bruke PDF-versjonen av kundeavtale-skjemaet To-faktorautentisering: Sikkerhetsenhet Logg på HSBC-nett for første gang Etter at du har fullført registrerings - og søknadsdokumentasjonen, må du aktivere sikkerhetsenheten din før du bruker HSBC-nettverket. Logg på for første gang, bruk sikkerhetsenheten Før du begynner, må du kontrollere at du har: Den tildelte sikkerhetsenheten. Systemadministratoren din må koble din brukerprofil til sikkerhetsenheten før den er funksjonell. Hvis du er en innledende systemadministrator som angitt i kundeavtalen, aktiverer du din egen sikkerhetsenhet ved å følge instruksjonene som er sendt til deg med enheten. Hver Initial System Administrator i organisasjonen din må følge disse instruksjonene individuelt før du fortsetter å konfigurere andre brukere. Ditt HSBC-nettbruk brukernavn, passord og minneverdig svar Logg deg på hsbcnet med ditt brukernavn som angitt på HSBC-nettverksavtalen. Skriv inn ditt minneverdige svar og passord og klikk Send. Følg instruksjonene på skjermen for å aktivere sikkerhetsenheten. Du kan nå logge på HSBC netto for å se din personlige side. Vennligst se brukerhåndboken for registrering og navigasjon i brukerstøtten for å få fullstendige opplysninger om hvordan du konfigurerer brukerne. Bruk denne hurtigveiledningen for detaljerte opplysninger om hvordan du logger deg på HSBC-nettverket ved hjelp av den nye sikkerhetsenheten din neste. Nå har du tilgang til HSBC-nett. Du kan gjøre bruk av våre verktøy, kontoer og tjenester. Denne rettigheten til brukere vil bli gitt av de respektive systemadministratorer. Hvis du er en innledende systemadministrator, må du konfigurere HSBC-nett med riktig verktøytilgang, konto og transaksjonsgrenser, og signaturgruppeinnstillinger for deg selv og de andre brukerne i organisasjonen. Din HSBC nettstøttekontakt kan gi veiledning om hvordan du fullfører denne konfigurasjonen. For å bestille en innledende treningsøkt, gå til hsbcnet og klikk på Log onRegister-knappen gt Kundesupport. Klikk Ja. velg riktig land og send oss ​​en e-post. I tillegg kan opplæring i disse og andre emner finnes i HSBCs nettverks brukerstøtte. Merk: Hvis automatisk rettighet ble valgt når du fullførte søknadsdokumentasjonen, har mange av verktøyene allerede rett til deg av systemet. Du må imidlertid opprette konto - og transaksjonsgrenser og signaturgrupper før du bruker HSBC-nett for å foreta betalinger og andre transaksjoner. HSBCs nettverkssenter gir opplærings - og informasjonsressurser som er utformet for å hjelpe HSBC-nettbrukere. Det gir deg mulighet til å gjennomgå innhold i flere formater og delta i live webinarpresentasjoner, se personliggjør opplæringsvideoen for å lære hvordan du tilpasser HSBC-nettgrensesnittet eller les systemadministratorens dokumenter for å lære å legge til flere brukere fra din bedrift. For å få tilgang til disse og flere læringsressurser, logg deg på HSBC-nettverket og klikk på Hjelpesenter-fanen øverst på høyre side av siden. HSBC netto mobil HSBC net Mobile: Bank i håndflaten din Få direkte tilgang til HSBC nettverket rett på smarttelefonen din med HSBC net Mobile. Start i dag. Hvis du er en eksisterende HSBC-nettkund, kan du bare skrive inn hsbcnetmobile i nettleseren til smarttelefonen din ved hjelp av påloggingsinformasjonen din. For øyeblikket tilgjengelig som en gratis tjeneste, har det strømlinjeformede grensesnittet blitt spesielt utviklet for bruk på dagens mest populære mobile enheter. Last ned vår app. HSBC-nettverket Mobile app vil snart være tilgjengelig i utvalgte land. HSBC net Mobile er ikke tilgjengelig i alle land. Bruk HSBC net Mobile til å: Se kontosaldoer og utsagn Opprett prioriterte betalinger, mellomkontooverføringer og org. Betalinger til eksisterende mottakere 1 Godkjenn prioriterte betalinger, Betalinger i euroområdet, Overføringer mellom kontoer, ACH-kreditterDebits, Bill Payments og File Level betaling instruksjoner 1 Motta varsel om betalinger klar for autorisasjon via Mine varsler Godkjenn grenseoverskridende betalinger og book valutakurser med Get Rate 1 1 Spesifikk tjeneste ikke tilgjengelig i alle land. Støttede enheter og maskinvarekrav For tiden støtter HSBC net Mobile (via nettleser) smarttelefoner som bruker følgende operativsystemer: iOS (iPhone), Android, Blackberry og Windows. HSBC-nettverket Mobil-appen er tilgjengelig for iPhone - og Android-baserte smarttelefoner. HSBC net har bekreftet kompatibiliteten til disse mobile enhetene og deres nyeste operativsystemer for bruk med HSBC net mobile. For å sikre at du får optimal utnyttelse av tjenestene som er tilgjengelige i HSBC net Mobile, oppdater du smarttelefonens operativsystem regelmessig. Kompatibilitetstesting er verifisert med ulike mobile enheter og deres OS-versjoner for å sikre en sikker og stabil opplevelse med HSBC net Mobile. Ekstra støtte til fremtidige enheter vil også være tilgjengelig da mobilmarkedet videre diversifiserer. Opprettholde et sikkert HSBC-nett Mobilopplevelse Som med HSBCs hovednettsted, har HSBC net Mobile innarbeidet flere viktige sikkerhetsforanstaltninger for å beskytte informasjonen din. Sikkerhetsenhet: Sikkerhetsenheten din er pålagt å logge på HSBC-nettoprofilen din og for eventuelle påfølgende transaksjonsautorisasjoner. Kryptering: HSBC net Mobile er kryptert med TLS-krypteringsteknologi (versjon 1.0 - 1.2). Session time-out: Lignende å bruke HSBC-nett fra en datamaskin, hvis du glemmer å logge av eller mobilenheten forblir inaktiv over tid, vil HSBC net Mobile automatisk avlogge. I tillegg til din forpliktelse til å overholde de generelle HSBC-nettverkssikkerhetsprosedyrene, må sørge for at du også overholder de ekstra sikkerhetskravene knyttet til HSBC net Mobile på mobilenheten, inkludert følgende: Ikke lagre HSBC-nettbrukeren eller profilinformasjonen på mobilenheten. Kontroller at mobilenheten er oppdatert med det nyeste antivirusprogrammet og anti-spyware-programvare Unngå å dele mobilenheten med andre Unngå å bruke andre mobile enheter som ikke er på den godkjente listen for å få tilgang til HSBC-nettverket Mobil Ikke la mobilen din e-telefon uten tilsyn etter at du har logget deg på HSBC net Mobile For ekstra trygghet, klikk på Logout-knappen når du er ferdig med HSBC net Mobile For å forhindre uautorisert tilgang til mobilenheten, aktiver den automatiske passordlåsfunksjonen Bruk standard nettlesere som ble levert med din mobil enhet Unngå å bruke en ulåst mobil enhet eller en enhet med uautoriserte modifikasjoner ved bruk av HSBC-nett Mobil Unngå å installere programmer på mobilenheten fra ukjente kilder Når du kobler til et trådløst nettverk med mobilenheten, må du bare bruke pålitelige nettverk eller tjenesteleverandører og aktivere Ytterligere sikkerhetsbeskyttelse, for eksempel Wi-Fi Protected Access (WPA), hvis det er mulig. For fullstendig informasjon om sikkerhetsforpliktelsene dine ved bruk av HSBC net Mobile, se HSBCs nettverkssikkerhetsprosedyrer. HSBC-nett Mobil-app HSBC-nettkunder kan nå laste ned HSBC-nettverket Mobil-appen på deres iPhone eller Android-telefon. Den nye mobilappen er raskere og enklere å bruke enn å logge inn på HSBC-nett via mobilnettleseren din. Den gir forbedret optimalisering for mobilenheten din med direkte tilgang til dine rettede kontoer og tjenester når som helst og hvor som helst. Last ned vår app. HSBC-nettverket Mobile app vil snart være tilgjengelig i utvalgte land. Tre enkle trinn for å komme i gang med å bruke HSBC-nettverket Mobil-app: Søk etter HSBC-nett i Apple App Store eller Google Playtrade-butikken, avhengig av smarttelefonen din. Last ned og installer HSBC-nettverket Mobil-appen på smarttelefonen. Bruk din eksisterende påloggingsinformasjon og sikkerhetsenhet for å logge på HSBC net Mobile via appen. Få tilgang til HSBC-nett Mobil-tjenester via menyen på hjemmesiden. Apple og iPhone er varemerker for Apple Inc., registrert i USA og andre land. App Store er et tjenestemerk av Apple Inc. Android og Google Play er varemerker for Google Inc. Security Alerts og Tips Svindel Trender

No comments:

Post a Comment